woensdag 2 april 2014

Bij Anne achterop

Deze prachtige foto van bloesem op een boomstam heb ik niet gemaakt, maar deze komt van de hand van mijn moeder. Zonder cursus of wat dan ook, maakt mijn moeder de mooiste foto's. Van bomen, van planten, mooie luchten of vergezichten, of van dieren, maar ook van allerlei zaken die haar opvallen zoals gekke plaatsnamen, graffiti, openbare kunstwerken of gebouwen. Meestal maakt ze deze foto's hier in de omgeving, maar soms ook op een andere plek.
Ze deelt deze foto's op haar blog: Bij Anne achterop. , waar nog veel meer moois te vinden is, zoals deze juweeltjes. Ik vind het altijd leuk als iemand van je het niet verwacht onvermoede talenten blijkt te hebben, ik wist niet dat mijn moeder zulke mooie foto's kon maken, maar ik ben wel super trots!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...