Een paar impressies uit Artis

In maart had ik het geluk om mee te kunnen op een brugklasexcursie naar Artis. Het blijft leuk om hier rond te lopen. Er verandert elke keer weer iets, en mooi om te zien hoe dingen verbeteren. Het nieuwe leeuwenverblijf is bijvoorbeeld echt heel mooi. Nog altijd niet de Savanne, maar toch, vergeleken met wat het was hebben de leeuwen zoveel meer ruimte en mogelijkheden. Op deze foto's zie je daar niet zoveel van, maar ze hebben allerlei verstopplekken, en hoge stukken waar ze heerlijk op mensen neer kunnen kijken. 



Nu is het geen wonder dat ik de grote katten leuk vind (ik had al drie keer aan mijn collega's gevraagd of we nu naar de leeuwen konden), maar ook de gieren vond ik eigenlijk heel mooi en indrukwekkend. Ontzagwekkend. En dan lopen ze eigenlijk heel schattig met een soort huppeltje. 



Binnenkort nog een paar foto's uit Artis. 

Reacties

  1. Dat huppeltje! Daar moet ik dan toch echt eens zelf naar gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heel koddig en dan worden ze heel aandoenlijk. Lieverds zijn het!
      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts