Balkonnotities: een paar mooie bloemen

Het is officieel zomer, maar pas deze week lijkt het weer ook echt zomers te worden. Ik vind het jammer dat ik mijn balkondeur nog maar zo weinig open heb gehad, maar ik hoop dit nu vaker te kunnen doen. En ondanks de nattigheid van de afgelopen weken was het balkon wel mooi om naar te kijken en was er veel te zien. 

In de lage vaste bak groeien deze paarse pluimen, en ze zijn prachtig! 


Naast de paarse pluimen deze witte bloemen, een soort margrieten lijken het wel?

Dit snoezige paarse bloemetje komt uit een soort bolletje. Ik heb geen idee meer wat dit is. Ik heb het vorig jaar gekocht en ben toen vergeten de naam op te schrijven. De foto is een beetje gek, maar dat komt door de zon.


Lavendel blijft mooi en ik heb er een paar aan de rand van het balkon hangen. 

Ik denk dat hier ook nog iets moois uit gaat komen, opnieuw ik heb geen idee wat het is of wat het wordt (zonnehoedje?). Ik geniet er iig van. 

En tenslotte bloeit de hosta weer! Daar word ik oprecht zĂł blij van. Prachtige plant die het nu al jarenlang mooi doet en elke keer weer opkomt na de winter. 

Reacties

  1. Bettina, je balkon is een oase en jouw planten zien er altijd fantastisch uit.
    groetjes. Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het is idd een kleine oase, maar op dit moment wel een rommelige en ik moet wat dingen vervangen. Helaas nog geen tijd voor gehad, maar dat komt hopelijk weer!

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts