Genieten op de mat

Gisteren na een paar maanden echt weer naar yoga les toe geweest. Omdat ik door mijn rug was gegaan, kon ik twee maanden niet. Ik had een paar weken geleden al wel weer naar les willen gaan, maar dat was toch nog even te vroeg.


Gisteren was het dan eindelijk weer zover, ik kon weer naar de les bij mijn yogadocente. Ik heb wel voorzichtig gedaan en de paar keren dat mijn rug lieten weten dat een bepaalde houding geen goed idee was, heb ik daar keurig naar geluisterd.

Maar wat was het weer heerlijk om de oefeningen mee te doen, om anderhalf uur achter elkaar houdingen te doen, op je ademhaling te letten, te mediteren en te ontspannen. Ik kwam er helemaal blij vandaan, ik kon tijdens de meditatie op een gegeven moment een brede lach al niet meer onderdrukken. Kortom, ik had mijn roze yoga-wolkje weer helemaal terug.
Heerlijk!.

Reacties

Populaire posts