Urban Jungle Bloggers: Zoom zoom

Het is weer halverwege de maand en daarmee tijd voor een nieuw Urban Jungle Bloggers artikeltje. Het thema van maart voor de Urban Jungle Bloggers was Zoom, zoom. We hebben zoveel mooie planten in huis, maar vaak zie je alleen het grote geheel, niet de details. En als je die eens goed bestudeerd, blijkt dat er in een gewoon groen blad prachtige nerven te zien zijn, of subtiele kleurschakeringen die je op het eerste oog niet opvallen.
Daarom hier een prachtige details van de planten die ik in huis heb.
Met een mooie orchidee als deze kan de foto niet mislukken. 

Prachtige kleurschakeringen in de bladeren. 

De tere kleuren groen van het Kindje op moeder's schoot

Een andere mooie orchidee
Zulke kleine, leuke blaadjes...

Prachtige nerf!!

Dit vetplantje lijkt net op een ster. 
Urban Jungle bloggers (hier) is een initiatief van Judith (hier) en Igor (hier), die via hun blogs laten zien hoe veelzijdig planten in huis zijn en hoe mooi ze kunnen lijken. Elk huis knapt op van planten!
Dit was voor mij de tweede keer dat ik meedeed in één van hun thema's en ik moet zeggen dat het resultaat me heeft verrast.
Leuk hoor, planten in huis!

Reacties

Populaire posts