Liverpool rain, Racoon

Een van de leukste en beste bands hier in Nederland vind ik Racoon. Ze hebben zulke prettig in het gehoor liggende muziek. Ik had al heel vaak nummers van hen gehoord en vond die eigenlijk altijd ontzettend leuk. Ik besloot dan ook hun nieuwste cd ‘Liverpool Rain’ te kopen, met oa de grote hits ‘No mercy’ en ‘Took a hit’. En ik ben niet teleurgesteld, er staat geen slecht of vervelend nummer op deze cd, of het nu ‘2014’, ‘Freedom’ of het titelnummer ‘Liverpool rain’ is.
De stem van zanger Bart van der Weide is fijn om naar te luisteren, de melodieĂ«n en teksten zijn mooi. Ik was zo blij dat ik meteen twee andere cd’s ook heb aangeschaft (Another day en Before you leave) en die zijn net zo leuk. Ik draai ‘Liverpool rain’ de hele tijd en het verveelt me geen moment. Het is officieel; ik ben fan.

Reacties

Populaire posts