Nieuwe boeken

Op 1 januari had ik met mezelf afgesproken dat ik tot de zomervakantie geen nieuwe boeken zou kopen. Maar ja, als ik me niet erg fijn voel, dan werkt soms alleen retail-therapy, kortom, dan móet ik wel nieuwe boeken kopen. (ik geef toe, nieuwe schoenen kopen werkt ook goed, maar boeken toch net iets beter) Enfin, als het allemaal wat beroerd gaat, duik ik toch maar de boekhandel in, en hier kwam ik de afgelopen week mee thuis: (en het was nog geen april, dus mocht het nog!)
Ik heb het nieuwe boek van Lucretia Grindle gekocht, De verloren dochter. Haar vorige boek Villa Triste stond bij mij nummer 1 in 2012, dus ik heb hoge verwachtingen van dit boek. Het lijkt me erg mooi. Het speelt zich weer af in Italie, en nu is er een link naar het verleden met de Rode Brigades.

In het midden ligt  Cold Case van Ian Rankin. Ik houd van inspecteur Rebus en ik ben dan ook heel blij dat hij terug is.

Onderop ligt De afvallige van Jan van Aken, die spreekt me ook heel erg aan, ik houd van historische boeken en na de bespreking van Anna kon ik die helemaal niet meer laten liggen.

Reacties

  1. O,o Bettina hoe moet dat nou?
    Maar ik herken het, ik heb hetzelfde. En heb dus ook inmiddels wat boeken gekocht....;-)
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Joke, blij te horen dat ik niet de enige ben!

      groetjes,

      Verwijderen
  2. Ja, ik ben ook erg benieuwd naar de afvallige! Zijn andere boek "De valse dageraad" was erg goed, dus deze staat zeker ook op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb De valse dageraad in de kast staan, maar nog niet gelezen, ik ben heel benieuwd naar beide,

      groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts