Will Rogers

Te veel mensen gebruiken geld dat ze niet verdiend hebben, om spullen te kopen die ze niet willen, om indruk te maken op mensen die ze niet mogen.

Schilderij van Philip Koch, Edward Hopper's Rooms by the Sea
Bron voor de foto hier
Will Rogers, (Amerikaans artiest 1879-1935)

Het schilderij is een eerbetoon aan Edward Hopper, door schilder Philip Koch. In de eerste instantie had ik dit fout vermeld.
Philip Koch is zo vriendelijk geweest me toestemming te geven om dit schilderij te gebruiken.
Mr. Koch kindly gave me permission to use the image of his painting.

Reacties

  1. wat een prachtig schilderij. edward hopper kende ik al, dit werk nog niet. enig idee hoe het heet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals je ziet, Kim, ben ik in de eerste instantie te snel en te slordig geweest, ik had niet goed gezien wie de werkelijke schilder is. Philip Koch heeft dit geschilderd als een eerbetoon aan Edward Hopper. Ik heb nu de juiste naam erbij staan.

      groetjes,

      Verwijderen
    2. wel, het is een prachtig eerbetoon.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts