Warm weer = groeiende plantjes

Door het mooie weer dat we de laatste tijd toch steeds hebben, doen de plantjes op het balkon het erg goed.

Een paar weken geleden kwamen de boontjes al keurig op en zagen ze er zo uit.


Binnen een aantal weken is het al zo gegroeid en anderhalve week geleden zagen de boontjes er al zo uit. Dit begint er al op te lijken, nietwaar? Ik vind het zo geweldig om te zien dat er uit die kleine gladde boontjes zulke plantjes kunnen groeien. De natuur is soms erg leuk!

 
Alle plantjes die in de meivakantie door mij gepoot zijn, zijn al een heel stuk groter. De tomaten doen het uitstekend en de paprika en de aubergine zien er ook goed uit. Goed water geven en hopen op nog meer mooie dagen, dan denk ik dat ik deze zomer wel een leuke kleine oogst binnen kan halen!
Zo zag het er anderhalve week geleden uit:
 
Dit is een foto van dit weekend, je ziet hoe hard het gaat:
Ondertussen zijn de boontjes al echt hoog geworden, ze hebben zich al tot bovenaan de stokjes gewonden. De tomaten bloeien met gele bloemetjes en in de paprika zijn ook bolletjes te zien (geen foto van, want dit kreeg ik niet scherp). Geen idee of dat bloemen worden of vruchtjes, maar het ziet er erg leuk uit.

In de Tayberry zijn besjes te zien, ze moeten nog groeien en kleuren, maar dit begint er al op te lijken!

Reacties

Populaire posts