Terugblik op 2017 in 12 foto's

Goedemorgen allemaal en een gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat 2018 voor iedereen een heel mooi jaar wordt.
Maar voor we helemaal beginnen met 2018, hier is eerst nog een laatste terugblik op 2017 in 12 foto's.

Januari
Ik ging naar een prachtige voorstelling van Het Zwanenmeer
Februari
In het Singer museum zag ik de prachtige tentoonstelling van fotografe Desirée Dolron.
Ik wist niet dat je dit met foto's kon doen!
Maart
In maart ging ik met een collega en 22 leerlingen op uitwisseling naar Porto
April
Een maand later was ik op vakantie in Bologna, ook bekend als La Rossa, La Dotta of La Grassa

Mei
In Mei maakte ik mijn balkon weer klaar voor de zomer. Paradijsje
Juni
Eindelijk het laatste deel van de mooiste fantasy serie ooit. Prachtig. 
Juli
Afscheid van mijn 5 havo, mijn lieve mentorklas waar ik 2 jaar mentor van was.
Prachtige diplomauitreiking. Mooie bloemen en cadeautjes, maar vooral heel veel lieve woorden. 
Augustus
In Augustus ging ik weer een paar dagen naar Parijs.
Parijs blijft gewoon heel mooi en het Canal St, Martin blijft één van mijn favoriete stukjes!
September
Ik had in de zomervakantie kennis gemaakt met de bloemen van Bloomon.
Sinds september krijg ik bijna elke twee weken zo'n bijzondere bos in huis.
Dit was de eerste.
Oktober
Voor oktober was het moeilijk kiezen,
maar uiteindelijk is het toch de vakantie in Nice die er bovenuit sprong.
Wat een heerlijke dagen heb ik daar doorgebracht. 
November
In November zag ik twee tentoonstellingen en Breitner hing bij beide. In het overzicht van de Mooiste modernisten in het Singer museum in Laren hing dit schilderij, maar Nederlanders in Parijs in het Van Gogh museum had laten zien hoe Breitner zijn inspiratie uit Parijs haalde. 
December
De eerste sneeuw van het seizoen zorgde, zoals altijd, voor chaos en problemen.
Tegelijkertijd duurt het altijd maar kort, twee dagen later was alle sneeuw weer weg.

Reacties

  1. Reacties
    1. Dank je wel, ik had het vorig jaar ook gedaan en ik vond het eigenlijk zo'n briljant idee dat ik het dit jaar gewoon weer heb gedaan :-)

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts