Jarig!

Vandaag ben ik jarig, en ik vind dat altijd zó leuk. Ik geniet ervan dat er kaartjes en telefoontjes komen, zelfs de email met felicitaties van mijn mobiele telefoonaanbieder vind ik leuk. Ik vind het leuk dat ik bezoek krijg dat bloemen meeneemt en cadeautjes. Ik geniet van het uitdelen op school aan mijn collega's en mijn mentorklas. (die nog even een weekje moeten wachten, trouwens, ik tracteer volgende week want deze week is bijna iedereen op uitwisseling)

Ik ben dit jaar door mijn familie en vrienden heerlijk verwend met prachtige tulpen van vriendin M. en schitterende roosjes van mijn ouders en natuurlijk: boeken. Ik geef meestal een titel of een lijstje met titels op, zodat er geen misverstanden kunnen komen. Dit systeem werkt naar twee kanten, ik krijg de boeken die ik graag wil en degenen die het boek geven weten zeker dat ze me geen boek geven dat ik al heb, of niet wil hebben.

Ik heb oa een 'De Poetin show' van Kysia Hekster gekregen, 'Een eerste liefde in Parijs' van Paula McLain, 'Agent 6' van Tom Rob Smith en 'Je boft dat je mij hebt' van Marga Baas en Anja Breijer.
Het bezoek is nu weg, ik ga de vuile kopjes en de gebaksschoteltjes afwassen en dan ga ik mijn nieuwe boeken eens goed bekijken en heerlijk lezen.

Reacties

Populaire posts