Hoera, weblog bestaat 1 jaar!

Eigenlijk bestaat mijn weblog al ietsje langer. In februari 2011 begon ik mijn weblog. Het was een koude zondag en ik weet nog dat ik de hele dag lekker in mijn pyjama achter de computer heb gezeten en heb uitgevogeld hoe dat nu werkte, zo’n weblog. Zo heel technisch ben ik niet en om er dan achter te komen hoe zoiets in elkaar zit is niet gemakkelijk. Maar goed, het lukte. Dat was bij ‘web-log’, maar ja, in augustus van dat jaar gingen zij migreren. Coentje en consorten zeiden dat het hooguit 24 uur zou duren, het werden echter een aantal maanden. Ik had geen zin dit af te wachten en op 1 september 2011 heb ik een nieuw weblog opgezet, hier bij blogspot. Het grootste deel van mijn oude artikelen kon ik weer plaatsen en daarna ben ik gewoon hier verder gegaan, in een nieuwe, verbeterde versie.

Even wat cijfers. Ondertussen staan in totaal 261 stukjes gepubliceerd, (oude weblog niet meegerekend), dat zijn er gemiddeld 5 per week. ‘Bettina schrijft’ zag het aantal bezoekers stijgen. In oktober waren het er 483, in maart was het al gestegen naar 1672 en afgelopen maand waren het er 3639. Gemiddeld waren er dit jaar 55 bezoekers per dag.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het heerlijk vind om te bloggen, over boeken, cd’s films, yoga, het onderwijs, Steve McQueen en al die andere onderwerpen die aan bod komen. Mijn doel was een divers blog te schrijven, en ik denk dat dat wel lukt.
Dus lieve lezers, of je hier nu regelmatig langs komt of slechts af en toe, of dat het een toevalstreffer is, bedankt dat jullie me lezen en bedankt voor jullie reacties.
Met die champagne wacht ik nog wel even, maar ik neem wel iets lekkers bij de koffie en daarna schrijft Bettina verder. Op naar de volgende mijlpaal.

Reacties

  1. Gefeliciteerd.

    Ik heb je pas site ondekt. Vind je blogjes heerlijk om te lezen. Blijf zeker terug komen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts