Vijf op vrijdag: Parijs

De afgelopen vier dagen ben ik in Parijs geweest. Niet helemaal voor mijn plezier, het was een schoolreis met de derde klassen , dus ik was er met vier andere collega's en vijftig leerlingen, maar het was wel heel erg leuk.
We hebben prachtig weer gehad, dinsdag waren we in Versailles en toen was het 20 graden, dus ik liep zonder jas en het picknicken in de tuinen is dan ook fijn.
We hebben heel veel gedaan en mooie dingen gezien en uiteindelijk hebben we geen grote incidenten of ongelukken gehad. Natuurlijk zijn er (vooral 's nachts) altijd een paar momenten dat je moet optreden, maar dat is geen probleem.
Gisteravond kwamen we allemaal gezond en in één stuk terug en dan noem ik een schoolreis absoluut geslaagd.

Enfin, dat was dus de reden dat ik de afgelopen dagen geen reacties kon beantwoorden en nergens op reageerde, maar dat kan nu weer wel.
Ik laat jullie achter met vijf mooie foto's uit Parijs, dan kunnen jullie ook een beetje meegenieten.
De Franse vlag wappert bij het graf van de Onbekende Soldaat in de Arc de Triomphe

De spiegelzaal in Versailles

De Moulin Rouge, het symbool van Montmartre, maar als je er voor staat,
stelt het niet heel veel voor. 

De Eiffeltoren is in de avond mooi verlicht. Deze is van onderaf genomen. 

De Seine met Musee d'Orsay op de achtergrond. Prachtige werken gezien daar.

Reacties

  1. Reacties
    1. Absoluut, een heel mooie stad waar ik de afgelopen vier dagen weer met heel veel plezier heb rondgelopen. Leuk ook dat de leerlingen vaak erg onder de indruk waren (mevrouw, ik wist niet dat Parijs zó mooi zou zijn). Leuk hoor.

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts