Het oude weblog, update

Ondanks dat ze bij web-log nu 'met man en macht' aan het werk zijn en extra servers ingezet hebben om alles online te krijgen, is mijn oude weblog nog altijd niet online. (het is nu 10 dagen)
Geeft niet, door hier opnieuw te beginnen is een heleboel frustratie bij mij verdwenenen, dat scheelt altijd als je zelf weer iets doen kunt, het weer in eigen hand kunt nemen.
Ik houd het allemaal wel in de gaten, maar ga ondertussen door met hier iets op te bouwen. Als mijn oude weblog weer online komt zal ik kijken wat ik doe, een link maken of alles gewoon overheven, of misschien wel beide.
In ieder geval heb ik twee van de laatste posts van het oude weblog alvast hier weer geplaatst, over Rabbit Hole en de Tovenaar van Petersburg. Ik houd jullie op de hoogte!

Reacties

Populaire posts