Waterlelies, geïnspireerd door Monet

De waterlelies van Claude Monet zijn prachtig, ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik weer naar Parijs kan om ze te zien. Maar tot die tijd moet ik het doen met mijn herinneringen en de foto's die ik toen ik L'Orangerie gemaakt heb.

Toen ik laatst een wandeling maakte, kwam ik een aantal waterlelies tegen, of in ieder geval de bladeren die dreven op het water.
Hier mijn kleine impressie, geïnspireerd door Monet, met de voorbeelden van de meester erbij :-) (ik neem aan dat jullie het verschil kunnen zien tussen de drie foto's van mij en de twee foto's van de schilderijen van Monet)






Reacties

  1. Zo mooi! Hier nog een filmpje van de tentoonstelling in Den Haag: https://www.npostart.nl/nu-te-zien/10-01-2020/AT_2130546

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, die tentoonstelling heb ik helaas niet kunnen zien, erg jammer.

      Groetjes,

      Verwijderen
  2. Hoi Bettina, ook mooie foto's! Groetjes, Erik

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts