Boekentip op zondag (2/18)

Met de Kerst heb ik dit prachtige boek gekregen; A day with Claude Monet at Giverny door Adrien Goetz.
Het boek en de cassette waar het boek in zit. 
Het gaat over het huis met de magnifieke tuin die Claude Monet in Giverny had aangelegd en waar hij het laatste deel van zijn leven heeft gewoond. Dit boek vertelt over het dorp, de tuin, de vrienden van Monet die er op bezoek kwamen en de manier van leven in het huis.

Dit alles is prachtig geĂŻllustreerd met foto's van toen en nu, tekeningen en schilderijen. Bovendien is deze uitvoering werkelijk schitterend, met zowel de cover als de cassette waar het boek in zit bedrukt met de prachtige kleuren van Monet.

Met dit boek waan je je even op bezoek bij Claude Monet en kun je genieten van de pracht in Giverny. Ik ben hier zĂł blij mee!

Reacties

  1. Wow, dat ziet er inderdaad schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een van die boeken die een prachtige mix is van foto's, tekeningen en informatie.

      Groetjes,

      Verwijderen
  2. Ik ben bij jouw blogartikelen steevast op zoek naar de 'like'-knop, maar die is er niet. Dus dan laat ik op deze manier maar even weten dat het een fijn artikel is en dat dit me een heerlijk boek lijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment, waardeer ik heel erg! En dit boek is zo mooi, ik ben er heel erg blij mee.

      Groetjes,

      Verwijderen
  3. Ziet er prachtig uit, kan me voorstellen dat je daar blij van wordt. Gezien mijn koopstop van een jaar zet ik 'm dan maar op het lijstje van 2019 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het geluk dat de kerstman dit aan me gaf, dat scheelde voor mij! Maar het is een heel mooi boek, dus iig op je lijstje zetten!

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts