Smoke on the water

 

Deze foto is niet helemaal goed gelukt. Dit is het uitzicht vanuit mijn lokaal en ik wilde een foto maken van de lage mist op het water. Maar de ramen kunnen maar een heel klein stukje open, dus ik stond heel gek te doen door een spleet van het raam waar ik mijn telefoon doorheen stak, zonder dat ik verder iets kon zien. Ik vind het wel een grappige foto, die toch ook iets mysterieus heeft.

Hier de wat meer bijgeknipte versie, zodat de mist duidelijker is en veel van de extra's die afleiden (fietsenrek, gras, lantaarnpaal, boom links) eraf zijn gehaald. Deze foto heeft een betere compositie, denk ik, omdat er meer rust is en de aandacht naar het water en de mist gaat.



Reacties

  1. Grappig hoe bijknippen het beeld zo enorm kan veranderen.
    Ik vind alle twee de foto's trouwens interessant. Het fietsenrek helemaal onderaan heeft iets van een belofte van alle mensen die komen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik een mooie zienswijze, en zo had ik het nog niet bekeken!

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts