Terugkijken op 2022 in 12 foto's

Ik wens iedereen een mooi 2023, vol gezondheid, goede boeken, mooie tentoonstellingen, prachtige foto's, fijne vriendschappen en al het andere dat het leven de moeite waard maakt, of het nu interessante nieuwe dingen zijn, of geliefde oude bekende zaken.

Zoals ik nu al enkele jaren doe, eerst een laatste terugblik op het afgelopen jaar in 12 foto's, voor we echt met het nieuwe jaar beginnen.

In het kader van de Kerstvakantie is dit even de enige post deze week. Het gewone schema begint volgende week weer op maandag 9 januari. Tot dan!!

Januari

Ik zag de heerlijke en geweldige Franse film Un triomphe. 

Februari

Ik stelde Pomme en Eefje aan jullie voor, mijn nieuwe lieve katjes. 

Maart

Ik las dit inspirerende boek over de helende kracht van tuinieren. 

April

Wandelen in Natuurpark Lelystad en koffie drinken onder een ooievaarsnest. 

Mei

Ik maakte mijn balkon weer op orde voor de zomer, wat een weelde aan planten!


Juni
Het was nog niet genoeg en er kwamen bakken voor vaste planten op het balkon.

Juli

Ik zag de mooie tentoonstelling over Théo van Rysselberghe in het Singer museum in Laren

Augustus

Ik ging naar het NDSM eiland in Amsterdam, en bezocht het STRAAT museum, 
voor Street-art en graffiti. Prachtige collectie in een bijzondere omgeving.

September
In de weken ervoor had ik een klein Jane Austen leesproject gehad en nu kondigde ik een nieuw 
leesproject aan: Brontës voor de wintermaanden!


Oktober

De herfst levert mooie foto's op!


November
Ik was onder de indruk van de replica van de Lijkwade van Turijn. 


December
In december moest ik veel te vroeg alweer afscheid nemen van mijn Eefje. 


Reacties

  1. Overweldigd.
    Alsof ik opkijk naar de Mount Everest.
    Een berg van boeken. Titels en schrijvers.

    Ik val van mijn trappen van vergelijking.
    Bijna met gebroken lettergrepen.
    Maar gelukkig beland tussen het wit.

    Van het ongeschreven. Lees maar er staat niet wat er staat...









    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat u de moeite heeft genomen voor deze bijzondere en poetische reactie. Dank u wel, ik waardeer het zeer.

      Groetjes,

      Verwijderen
  2. Wat een elegante manier om terug te kijken op een voorbij gegaan jaar. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Niek, ik vind het zelf ook altijd leuk om weer zo'n overzicht te maken.

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts