Balkonnotities: narcissen en blauwe druifjes

Ik kijk elke dag vol verwachting naar de potten op het balkon, zeker die waar de bolletjes opkomen en langzaam bloemen krijgen. De tulpen zijn nog niet op (wel heel veel blad, nog geen bloem), maar de andere doen het goed. Ik heb nu kleine narcisjes en ook de blauwe druifjes komen met hun blauwe hoofdjes boven. 



Andere planten die helemaal dood waren, beginnen ook alweer met bloeien. Mijn vergeet-mij-nietje is al weer heel mooi bezig! Zijn die felblauwe bloemetjes niet prachtig? 


Reacties

  1. Een schitterend gezicht, alles zo heerlijk pril met een mooie belofte in zicht.
    Mijn narcissen en blauwe druiven hebben binnen gestaan en zijn nu wel zo ongeveer uitgebloeid. Wie weet haal ik nog wat voor op het balkon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad de belofte die uit die bloemen spreekt en alles wat er nog gaat komen die ik zo mooi vind. Ik heb ook bolletjes binnen staan :-)

      Groetjes, Bettina

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts