Nog een beetje herfst

In deze trieste, donkere en vaak koude dagen voor Kerst, is het soms moeilijk om nog een beetje vrolijk te blijven. De grauwheid blijft nog wel even hangen, en de zonnige herfstdagen vol mooie gekleurde bladeren en onverwachte restjes bloemen en andere leuke zaken lijken heel ver weg. 

Ik vind het ook altijd lastig om mooie foto's te maken met dit weer, het lijkt al snel allemaal heel bruin en grijs, niet heel aansprekend. 

Enfin, een paar weken geleden heb ik in zonnig herfstweer nog een mooie wandeling gemaakt, en toen wel een aantal foto's kunnen maken waar ik tevreden over was. 

Dus even voor iedereen die de donkere dagen even zat is, hier een paar foto's om ons te herinneren aan betere dagen :-) 







Reacties

  1. Wat heerlijk al die kleuren.
    Al moet ik zeggen dat knus op de bank met een boekje in deze grauwe tijd ik ook niet verkeerd vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Knus op de bank, kerstlampjes aan en een goed boek! En dan gewoon even niet naar buiten kijken :-)

      Groetjes, Bettina

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts