Een terugblik op 2023 in 12 foto's

Gelukkig Nieuwjaar allemaal, ik hoop dat 2024 een goed jaar zal zijn, op elk gebied!

Ik heb het afgelopen jaar een vrij goed jaar gehad, in veel opzichten beter dan de jaren ervoor (geen dode poezen, dat scheelt al een heleboel!).

Ik heb in de zomer een tijd niet geblogt. Ik dacht dat ik er klaar mee was, want ik had absoluut geen zin meer, maar langzaam begon het toch weer te kriebelen. In oktober ben ik weer begonnen, maar nu zonder druk. Ik kom grappig genoeg toch uit op ongeveer 2 artikelen per week, maar voel geen verplichting om dat te halen of dat per se vol te houden. En dat zorgt ervoor dat ik er weer veel plezier in heb. 

Verder heb ik dit jaar prachtige tentoonstellingen gezien, en met vriendin M. ben ik in de zomer naar Turijn geweest. Een geweldige vakantie! 

Voor we beginnen aan een nieuw jaar, hier eerst nog de traditionele terugblik (ik doe dit tenslotte al sinds 2017) op het afgelopen jaar, in 12 foto's. 

Januari

Het jaar begint goed met de prachtige Kees van Dongen tentoonstelling in het Singer museum

Februari

Pomme doet het goed, ondanks dat Eefje overleden is. Het lijkt erop alsof ze er nu aan gewend is. Ze zoekt Eefje in ieder geval niet meer, zoals in de eerste weken. 

Maart

Even, een heel klein beetje sneeuw

April

Ik ging naar De Kersentuin van Tsjechov, door de Toneelgroep Maastricht. 
Mijn eerste toneelstuk van Tsjechov, en absoluut geweldig. 


Mei

We gingen naar de mooie tentoonstelling Het oog van Jan Veth in het Dordrecht museum

Juni

Ontroerende tentoonstelling over de laatste twee maanden in het leven van Vincent van Gogh

Juli

Een paar dagen in Turijn, wat een geweldige stad!!

Augustus

Het is een paar keer flink heet in de zomer, en dan kun je alleen nog maar zo uitgestrekt mogelijk rust houden.

September

Prachtige hortensia's op de vaas. 

Oktober

Het balkon is weer klaar voor de winter. De Skimmia is een favoriete plant van me, zo mooi!


November

Ik herontdek de fantasty en heb er zin in om allerlei nieuwe boeken op dit gebied te lezen


December

In het Catharijneconvent in Utrecht is de tentoonstelling Fashion for God te zien. 
Diep onder de indruk van het vakwerk dat hier te bewonderen is. 

Reacties

  1. Wat een goed idee om een maand in slechts een plaatje te vatten. Inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Niek, wat een mooi compliment! :-) Een goed Nieuwjaar voor jou!

      Groetjes,

      Verwijderen
  2. Wat een mooie foto van de kat!
    En nog bedankt voor de tip van Fashion for God, ik ben ook geweest en vond het erg mooi en boeiend. En de tentoonstelling over het jaar 1000 ook, had jij die nou ook getipt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mijn Pommie is een zeer mooi katje, met een heel fijn en lief snoetje :-)
      Oh, wat tof dat je Fashion for God mooi vond, zo'n bijzondere tentoonstelling! Ik had idd over Het jaar 1000 geschreven, maar weet natuurlijk niet of je de tip alleen van mij had. Fijn dat je die ook mooi vond. Ook een geweldige tentoonstelling.

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts