Een beetje lente op mijn balkon

Elk jaar probeer ik voor mijn verjaardag mijn balkon lenteklaar te maken. Dat is helaas dit jaar niet gelukt, elke keer als het mooi weer was, moest ik werken, en als ik vrij was om het balkon te doen was het koud en nat.
Vriendin M. kwam echter afgelopen weekend met viooltjes aan. Het is fijn als iemand je al zo lang kent, die weet precies welke bloemen je mooi vindt! Witte en paarse viooltjes zijn mijn lievelingsbloemen en ik kreeg dan ook helemaal zin om ze meteen te poten. Toen vriendin M. weg was, heb ik gebruik gemaakt van het (redelijk) mooie weer en ben ik lekker met aarde aan de slag gegaan. En dat voelde weer heerlijk, ik genoot er enorm van en van het resultaat nog meer.
Ik moet nog een paar dingen doen, even weer goed schoonmaken onder andere, maar dit eerste begin is er. Toen heb ik eergisteren ook nog een Heleborus gekocht en die staat er mooi wit tussen. Mijn balkon is in ieder geval een beetje lenteklaar!


Reacties

Populaire posts