Terugkijken op 2021 in 12 foto's

Ik wens iedereen een goed Nieuwjaar toe, en dat 2022 hopelijk een beter jaar wordt, in alle opzichten. 

Nu, zoals ik vaker heb gedaan nog een laatste terugblik op 2021 in 12 foto's. Meestal doe ik dit op 1 januari, maar door de gebeurtenissen hier thuis (overlijden Marius), ben ik een dagje later. 

Januari

Ik begon met een nieuwe serie, Bijzonder portret, waarin ik aandacht besteed
aan een portret van een bijzondere vrouw. 

Februari 

In februari kregen we te maken met sneeuw, kou en ijs.
We hadden goede hoop, maar de Elfstedentocht kon wederom niet doorgaan.
Alleen meerkoetjes konden op het ijs staan. 

Maart

Als je niet naar Parijs kunt, is lezen over Parijs het beste wat je kunt doen. 

April

Ik zag deze geweldige serie met Nicole Kidman. Absolute aanrader!

Mei

Ik maakte het balkon op orde voor de zomer. 

Juni

Ik keek heel veel goede Franse series, Le bureau des legendes,
Maison Close en deze: Baron noir. 

Juli
Tijdens de Franse lessen heb ik dit half jaar mijn eerste boek in het Frans gelezen. 
Geweldig!


Augustus
De Art op Zuid route liep ik met vriendin A,
wat een prachtige en diverse objecten zagen we hier!


September
In september was ik in Parijs, waar ik de ingepakte Arc de Triomphe heb gezien.
Zo bijzonder!


Oktober
In oktober vertelde ik over de stiltedag die ik had gehouden, om even de stilte in mezelf terug te vinden. 

November 
In november zag ik de Russische film Dear comrades.
Ongelofelijk mooi en indrukwekkend. 


December 
Een paar dagen geleden heb ik mijn mooie Marius moeten laten inslapen.
Veel te vroeg, ik had hem graag langer bij me gehad, maar helaas was hij ziek en kon het niet meer.
Een naar einde van 2021









Reacties

Populaire posts