Zomervakantie



Yes, vandaag is de laatste schooldag van dit jaar. Nog even de rapporten uitdelen en dan vakantie. Of liever, ook nog het derde tijdvak voor het examen afronden, want door de extra maatregelen voor examenleerlingen was er geen rekening mee gehouden dat er in regio Noord al vakantie is. :-( 

Maar dat is niet anders, en daarna is het wel vakantie. Eindelijk bijkomen en uitrusten en hopelijk een beetje energie opdoen voor het nieuwe schooljaar, dat al weer veel te snel zal beginnen. 

Ik heb in ieder geval Marilyn Monroe om me eraan te herinneren dat dit schooljaar (bijna) voorbij is!

Reacties

  1. Reacties
    1. Dank je wel, dat komt wel goed. Ik ga niet weg, maar ik ben van plan om ervan te genieten!

      Groetjes,

      Verwijderen
    2. Als we één ding hebben geleerd de voorbije tijd is dat er vlakbij huis ook zoveel moois te vinden is. Vakantiegevoel is toch vooral een knopje in je hoofd. Op een zonnige dag in een park of op een pleintje een boek zitten lezen en naar de voorbijgangers kijken zorgt bij mij bijvoorbeeld al voor ontzettend veel vakantiegevoel!

      Verwijderen
    3. Ja, dat is zeker zo. Ik vind het wel heel jammer dat ik deze zomer niet wegga, maar aan de andere kant is dat een luxe probleem.
      Dat ik nog schoolwerk had door het derde tijdvak examen viel me erg zwaar, het idee dat mijn vakantie dus nog niet begonnen was, was echt heel naar. Maar gelukkig is ook dat nu afgerond, dus nu kan ik heerlijk boeken lezen, leuke dingen doen en heel veel uitrusten!

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts