Alvast een beetje lente

Hoewel het nog geen echte winter is geweest en het er naar uit ziet dat er ook geen echte winter komt dit jaar (ik gok dat we geen elfstedentocht krijgen deze winter), begin ik toch al te verlangen naar de lente. Daarom heb ik vorig weekend een paar dingen in huis gehaald om dat lente-gevoel al een beetje te versterken.

Allereerst: Wilgekatjes. De naam is een combinatie van mooie bomen en poezen, wat is daar niet leuk aan te vinden? Ze staan leuk in een pot op de vensterbank.

En de lentebloemen mogen niet vergeten worden, blauwe druifjes zijn mijn favoriet op dit gebied.
Nog klein op de dag dat ik ze kocht, de dag erop al gegroeid.

Ze beginnen al uit te komen
Tot slot wilde ik wat kleine dingen veranderen in de woonkamer en de keuken, een stoel op een andere plek zetten kan al het idee geven dat je kamer nieuw is. Op de eettafel had ik altijd een vogel van ijzer staan, maar die staat nu op een andere plek. Op de eettafel heb ik nu, in drie gelijke potten tegen de muur, drie kruidenplanten staan. Van links naar rechts Melisse, Tijm en Salie. Staat prachtig en ruikt ook nog lekker.

Reacties

Populaire posts