Niet gepland

Ik had voor vandaag een heel ander stukje willen schrijven. Ik wilde vandaag een artikeltje inplannen over de mooie serie die ik laatst heb gezien, of over Saint Denis in Parijs (ik was er nog niet helemaal uit).

Maar het liep een beetje anders deze week. Niet alleen kon/mocht ik deze week onverwacht mee met de schoolreis naar Parijs waardoor ik in korte tijd toch weer heel wat moest regelen, afgelopen zondag kwam ik erachter dat we vlooien hadden. Silvia is weliswaar een binnenpoes, maar het schijnt dat ik ook een loslopende vlo mee naar binnen heb kunnen nemen. En één is genoeg.

In plaats van de zondagmiddag te kunnen besteden aan uitrusten, en lekker op mijn gemak de laatste dingen voor Parijs bij elkaar te zoeken, heb ik bijna onafgebroken moeten sprayen, stofzuigen en zo'n beetje alles gewassen wat er in huis maar te vinden was.

Mijn grote angst is dat ik vanmiddag thuis kom in een huis dat is overgenomen door de vlooien omdat ik niet genoeg heb gedaan, maar ik hoop dat mijn inspanningen genoeg zijn geweest en dat ik de vlooien te pakken heb.

Ik heb iig hopelijk wel weer een mooie reis naar Parijs achter de rug, dat is heel erg fijn.
De stukjes over Saint Denis en die geweldige serie krijgen jullie nog van me te goed! Voor vandaag alleen een foto. Niet van een vlo.
Parkje in Parijs (zomer 2017)

Reacties

  1. Oh, balen! Maar maak je geen zorgen, hoor. Ik heb vroeger ook meerdere keren vlooien gehad en ik heb ze altijd weer weggekregen.
    Heel veel plezier in Parijs dit weekend en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat geeft me goede hoop! (je leest enorme horrorverhalen op internet over vlooien die niet weg te krijgen zijn, soms is internet niet zo fijn).

      Groetjes,

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, leuk was anders, en het was heel erg stressend. Niet fijn! :-(

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts