Mooi Italiaans notitieboekje

Zoals ik wel eens heb laten merken, ben ik erg dol op mooie boekjes. Ik gebruik ze voor lijstjes, aantekeningen en als dagboek. Zoals jullie ook wel eens gemerkt zullen hebben, ben ik erg dol op Italië en op Italiaanse producten.

Als ik die twee zaken kan combineren, is het helemaal leuk. Nu heb ik een nieuw notitieboekje ontdekt, dat gemaakt wordt in Italië, maar ook hier in Nederland verkocht wordt. Drie formaten, een kaft van gerecycled leer (nog goed voor het milieu ook) en een grappig dwars elastiek dat er omheen zit. Het zijn de boekjes van Ciak Firenze. De naam Ciak verwijst naar het geluid dat het elastiek maakt.

Ik ben een uitvoering aangeschaft van de ‘Riding in the city’ notitieboekjes en ik ben er helemaal weg van. Precies het goede formaat, een heerlijk zachte leren kaft en kwalitatief mooi papier met lijntjes. En die drie scootertjes die over de kaft rijden in de kleuren van de Italiaanse vlag maken me helemaal vrolijk. Heerlijk nieuw boekje. Je kunt de boekjes trouwens hier kopen.

Reacties

  1. Wat een leuke website van Il Sogno. Vooral die huizen en torentjes van Arthur Meijer (onder het tabje 'kunst'. Had je die al gezien?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die had ik nog niet gezien, maar ik heb meteen even gekeken, ze zijn inderdaad heel erg leuk!

      groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts