Bloemen, bijen en tomaten

Het is misschien niet zo heel goed te zien, maar in de nieuwe salie op mijn balkon zoemde een bij rond. Fijn om die diertjes te zien vliegen en van bloem tot bloem te zien gaan. Behalve ik zijn er dus nog meer die de nieuwe planten op mijn balkon waarderen!

Twee tomaten, de een is al groot en de ander moet nog groeien, maar dit ziet er al leuk uit. Nu maar hopen dat de zon schijnt en ze mooi rood worden. De andere tomatenplant heeft er nog niet zoveel zin in, geloof ik, maar ik geef de hoop nog niet op.

De bonenplanten zijn erg gegroeid en zien er mooi uit. Kleine witte bloemetjes zijn al zichbaar, dus over niet al te lange tijd kan ik boontjes zien groeien!

Dit kleine bolletje moet een paprika gaan worden. Hoop ik.

De aubergine is nog niet zover, maar laat al wel een klein wit bloemetje zien, dus het eerste begin is er!

Een bakje met twee margrieten en een fucsia en een witte plant waar ik de naam niet van ken maar die het goed doet. Silvia vindt die plant ook erg aangenaam.

Reacties

  1. Reacties
    1. Ja, en ze laten duidelijk merken wat ze wel en niet apprecieren van wat ik aanschaf!

      Groetjes,

      Verwijderen
  2. Ziet er goed uit, Bettina. Onze tomatenplanten zijn wel groot, maar alle bladeren zijn aangevreten door een mysterieuze en ongewenste gast. Onze oogst is waarschijnlijk mislukt :)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er gebeuren soms vreende dingen met de planten.
      Mijn oogst zal waarschijnlijk alleen bestaan uit deze twee groene tomaten, een halve paprika en een handjevol boontjes, maar het is zo leuk om ermee bezig te zijn!

      Groetjes,

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts